三平方の定理を学習する意義に関する一考察 : 中学生へのインタビュー調査を通して
中学教育 : 研究紀要 Volume 52
Page 16-27
published_at 2023-03-31
アクセス数 : 203 件
ダウンロード数 : 586 件
今月のアクセス数 : 3 件
今月のダウンロード数 : 11 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/53692
File |
JourJrhighEdu_52_16.pdf
946 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
三平方の定理を学習する意義に関する一考察 : 中学生へのインタビュー調査を通して
|
Title ( eng ) |
Study on the significance to learn a Pythagorean theorem: With an interview survey targeting junior high school students
|
Creator | |
Source Title |
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
|
Volume | 52 |
Start Page | 16 |
End Page | 27 |
Number of Pages | 12 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学附属東雲中学校
|
Date of Issued | 2023-03-31 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |