基礎・基本を育てる数学科授業の考え方と実践(2) : 指導と評価の一体化を目指して
中学教育 : 研究紀要 35 巻
37-48 頁
2003-03-31 発行
アクセス数 : 1261 件
ダウンロード数 : 271 件
今月のアクセス数 : 3 件
今月のダウンロード数 : 1 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00016476
ファイル情報(添付) |
KJ00000698102.pdf
900 KB
種類 :
全文
|
タイトル ( jpn ) |
基礎・基本を育てる数学科授業の考え方と実践(2) : 指導と評価の一体化を目指して
|
タイトル ( eng ) |
A Mathematical Approch to Enhance the Fundamentals (2) : To curry out a guidance which is connected with evaluation
|
作成者 |
神原 一之
天野 秀樹
|
収録物名 |
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
|
巻 | 35 |
開始ページ | 37 |
終了ページ | 48 |
収録物識別子 |
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
|
抄録 |
The purpose of this study is to examine whether it is valid to curry out a guidance which is connected with evaluation. In order to achive the purpose,we made a guidable plan which is connected with evaluation,appreciated the aspects which students learnt,attached importance to look back a series of lesson. From now on,we will examine the validity of this study succesively.
|
著者キーワード |
evaluation
|
NDC分類 |
教育 [ 370 ]
|
言語 |
日本語
|
資源タイプ | 紀要論文 |
出版者 |
広島大学教育学部附属東雲中学校
国立情報学研究所
|
発行日 | 2003-03-31 |
出版タイプ | Version of Record(出版社版。早期公開を含む) |
アクセス権 | オープンアクセス |
収録物識別子 |
[ISSN] 1344-1531
[NCID] AN00307623
|