文学体験を軸にした「走れメロス」の授業実践 : ICTを活用した「個別最適な学び」を目指して
中学教育 : 研究紀要 Volume 53
Page 11-24
published_at 2024-03-31
アクセス数 : 271 件
ダウンロード数 : 210 件
今月のアクセス数 : 24 件
今月のダウンロード数 : 28 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/55247
File |
JourJrhighEdu_53_11.pdf
1.59 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
文学体験を軸にした「走れメロス」の授業実践 : ICTを活用した「個別最適な学び」を目指して
|
Title ( eng ) |
Practice of teaching "Running Meros" based on literary experience: Aiming for "personalized and optimal learning" using ICT Individualized and Optimal Learning
|
Creator |
OKAMOTO Erika
|
Source Title |
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
|
Volume | 53 |
Start Page | 11 |
End Page | 24 |
Number of Pages | 14 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学附属東雲中学校
|
Date of Issued | 2024-03-31 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |