文学体験を軸にした「走れメロス」の授業実践 : ICTを活用した「個別最適な学び」を目指して

中学教育 : 研究紀要 Volume 53 Page 11-24 published_at 2024-03-31
アクセス数 : 271
ダウンロード数 : 210

今月のアクセス数 : 24
今月のダウンロード数 : 28
File
JourJrhighEdu_53_11.pdf 1.59 MB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
文学体験を軸にした「走れメロス」の授業実践 : ICTを活用した「個別最適な学び」を目指して
Title ( eng )
Practice of teaching "Running Meros" based on literary experience: Aiming for "personalized and optimal learning" using ICT Individualized and Optimal Learning
Creator
OKAMOTO Erika
Source Title
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
Volume 53
Start Page 11
End Page 24
Number of Pages 14
Journal Identifire
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学附属東雲中学校
Date of Issued 2024-03-31
Publish Type Version of Record
Access Rights open access