特別支援学級におけるファシリテーションの考え方を活かした授業づくり : 生活単元学習における主体的な学びを引き出す工夫
中学教育 : 研究紀要 Volume 52
Page 109-113
published_at 2023-03-31
アクセス数 : 241 件
ダウンロード数 : 239 件
今月のアクセス数 : 5 件
今月のダウンロード数 : 9 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/53702
File |
JourJrhighEdu_52_109.pdf
835 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
特別支援学級におけるファシリテーションの考え方を活かした授業づくり : 生活単元学習における主体的な学びを引き出す工夫
|
Title ( eng ) |
Lesson planning with Facilitation in junior high school special support classes: I nitiation to promote proactive learning in the life unit learning (Seikatsu-Tangen-Gakusyu)
|
Creator |
TAKAGI Yuki
|
Source Title |
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
|
Volume | 52 |
Start Page | 109 |
End Page | 113 |
Number of Pages | 5 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学附属東雲中学校
|
Date of Issued | 2023-03-31 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |