An Investigation of Primary School Teachers’ Conceptual and Operational Understanding of Science Process Skills in Zambia
アクセス数 : 199 件
ダウンロード数 : 171 件
今月のアクセス数 : 4 件
今月のダウンロード数 : 6 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00052624
File |
k8767_1.pdf
111 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8767_2.pdf
226 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8767_3.pdf
1.86 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( eng ) |
An Investigation of Primary School Teachers’ Conceptual and Operational Understanding of Science Process Skills in Zambia
|
Title ( jpn ) |
ザンビアにおける初等学校教師の科学的プロセススキルについての概念的および操作的理解の研究
|
Creator |
Mushani Mercy
|
Language |
eng
|
Resource Type | doctoral thesis |
Publish Type | Not Applicable (or Unknown) |
Access Rights | open access |
Dissertation Number | 甲第8767号 |
Degree Name | |
Date of Granted | 2022-02-25 |
Degree Grantors |
広島大学
|