The Development of a Theoretical Framework and Tools to Measure Social and Emotional Skills in Mathematics in the Mongolian Lower Secondary Education

アクセス数 : 295
ダウンロード数 : 190

今月のアクセス数 : 8
今月のダウンロード数 : 1
ファイル情報(添付)
k8712_1.pdf 218 KB 種類 : 抄録・要旨
ファイル情報(添付)
k8712_2.pdf 189 KB 種類 : 抄録・要旨
ファイル情報(添付)
k8712_3.pdf 2.82 MB 種類 : 全文
タイトル ( eng )
The Development of a Theoretical Framework and Tools to Measure Social and Emotional Skills in Mathematics in the Mongolian Lower Secondary Education
タイトル ( jpn )
モンゴル中等前期教育の数学科における社会的情意的スキルの測定枠組みおよびツールの開発
作成者
Otgonbaatar Khajidmaa
言語
英語
資源タイプ 博士論文
アクセス権 オープンアクセス
学位授与番号 甲第8712号
学位名
学位授与年月日 2021-09-17
学位授与機関
広島大学