The Development of a Theoretical Framework and Tools to Measure Social and Emotional Skills in Mathematics in the Mongolian Lower Secondary Education
アクセス数 : 295 件
ダウンロード数 : 190 件
今月のアクセス数 : 8 件
今月のダウンロード数 : 1 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00051889
File |
k8712_1.pdf
218 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8712_2.pdf
189 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8712_3.pdf
2.82 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( eng ) |
The Development of a Theoretical Framework and Tools to Measure Social and Emotional Skills in Mathematics in the Mongolian Lower Secondary Education
|
Title ( jpn ) |
モンゴル中等前期教育の数学科における社会的情意的スキルの測定枠組みおよびツールの開発
|
Creator |
Otgonbaatar Khajidmaa
|
Language |
eng
|
Resource Type | doctoral thesis |
Access Rights | open access |
Dissertation Number | 甲第8712号 |
Degree Name | |
Date of Granted | 2021-09-17 |
Degree Grantors |
広島大学
|