History and Civics Lessons in Austria and Japan: An Intercultural, Comparative Approach of Classroom Observation in the Framework of Process-oriented History Didactics
The Journal of Social Studies Education in Asia 10 巻
13-29 頁
2021 発行
アクセス数 : 217 件
ダウンロード数 : 51 件
今月のアクセス数 : 5 件
今月のダウンロード数 : 2 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00051382
ファイル情報(添付) |
JSSEA_10_13.pdf
995 KB
種類 :
全文
|
タイトル ( eng ) |
History and Civics Lessons in Austria and Japan: An Intercultural, Comparative Approach of Classroom Observation in the Framework of Process-oriented History Didactics
|
作成者 |
Paireder Bettina
|
収録物名 |
The Journal of Social Studies Education in Asia
|
巻 | 10 |
開始ページ | 13 |
終了ページ | 29 |
収録物識別子 |
[PISSN] 24341797
[NCID] AA12857878
|
言語 |
英語
|
資源タイプ | 学術雑誌論文 |
出版者 |
The International Social Studies Assosiation
|
発行日 | 2021 |
権利情報 |
Copyright © 2021 the International Social Studies Association (ISSA) and Japanese Educational Research Association for the Social Studies (JERASS) . All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored, transmitted, in any form, or by any means, without prior written permission from JERASS and ISSA, to whom all requests to reproduce copyright material should be directed, in writing.
|
出版タイプ | Version of Record(出版社版。早期公開を含む) |
アクセス権 | オープンアクセス |
収録物識別子 |
[ISSN] 2434-1797
[NCID] AA12857878
|