History and Civics Lessons in Austria and Japan: An Intercultural, Comparative Approach of Classroom Observation in the Framework of Process-oriented History Didactics

アクセス数 : 149
ダウンロード数 : 33

今月のアクセス数 : 6
今月のダウンロード数 : 3
ファイル情報(添付)
JSSEA_10_13.pdf 995 KB 種類 : 全文
タイトル ( eng )
History and Civics Lessons in Austria and Japan: An Intercultural, Comparative Approach of Classroom Observation in the Framework of Process-oriented History Didactics
作成者
Paireder Bettina
収録物名
The Journal of Social Studies Education in Asia
10
開始ページ 13
終了ページ 29
収録物識別子
[ISSN] 24341797
[NCID] AA12857878
言語
英語
資源タイプ 学術雑誌論文
出版者
The International Social Studies Assosiation
発行日 2021
権利情報
Copyright © 2021 the International Social Studies Association (ISSA) and Japanese Educational Research Association for the Social Studies (JERASS) . All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored, transmitted, in any form, or by any means, without prior written permission from JERASS and ISSA, to whom all requests to reproduce copyright material should be directed, in writing.
出版タイプ Version of Record(出版社版。早期公開を含む)
アクセス権 オープンアクセス
収録物識別子
[ISSN] 2434-1797
[NCID] AA12857878