Development of an Ethnomathematics Curriculum through Emergent Modelling in an Indonesian Primary School
アクセス数 : 304 件
ダウンロード数 : 180 件
今月のアクセス数 : 1 件
今月のダウンロード数 : 2 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00051191
File |
k8418_1.pdf
107 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8418_2.pdf
147 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8418_4.pdf
101 KB
種類 :
summary
|
Title ( eng ) |
Development of an Ethnomathematics Curriculum through Emergent Modelling in an Indonesian Primary School
|
Title ( jpn ) |
インドネシア初等教育における創発的モデリングによる民族数学カリキュラム開発
|
Creator |
Nur Robiah Nofikusumawati Peni
|
Descriptions |
内容の要約
|
Language |
eng
|
Resource Type | doctoral thesis |
Access Rights | open access |
Dissertation Number | 甲第8418号 |
Degree Name | |
Date of Granted | 2021-02-26 |
Degree Grantors |
広島大学
|