児童からの信頼感につながる教師の行動・態度とその規定因としてのソーシャルスキルの働き : 児童の発達段階と児童と教師の性別の組み合わせに着目して

学習開発学研究 Issue 13 Page 151-160 published_at 2021-03-30
アクセス数 : 742
ダウンロード数 : 405

今月のアクセス数 : 21
今月のダウンロード数 : 13
File
JEducSci_13_151.pdf 784 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
児童からの信頼感につながる教師の行動・態度とその規定因としてのソーシャルスキルの働き : 児童の発達段階と児童と教師の性別の組み合わせに着目して
Title ( eng )
Teachers’ social skills as a determinant factor of their behavior and attitude leading to trust from children: Focusing on children’s developmental stage and the combination of children’s and teachers’ gender
Creator
TANIMOTO Yukimi
Source Title
学習開発学研究
Journal of Learning Science
Issue 13
Start Page 151
End Page 160
Journal Identifire
[PISSN] 1883-8200
[NCID] AA1244667X
Descriptions
井上弥先生・樋口聡先生退職記念特集号
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学大学院人間社会科学研究科学習開発学領域
Date of Issued 2021-03-30
Rights
Copyright (c) 2021 広島大学大学院人間社会科学研究科学習開発学領域
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1883-8200
[NCID] AA1244667X