児童からの信頼感につながる教師の行動・態度とその規定因としてのソーシャルスキルの働き : 児童の発達段階と児童と教師の性別の組み合わせに着目して
学習開発学研究 Issue 13
Page 151-160
published_at 2021-03-30
アクセス数 : 742 件
ダウンロード数 : 405 件
今月のアクセス数 : 21 件
今月のダウンロード数 : 13 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/50817
File |
JEducSci_13_151.pdf
784 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
児童からの信頼感につながる教師の行動・態度とその規定因としてのソーシャルスキルの働き : 児童の発達段階と児童と教師の性別の組み合わせに着目して
|
Title ( eng ) |
Teachers’ social skills as a determinant factor of their behavior and attitude leading to trust from children: Focusing on children’s developmental stage and the combination of children’s and teachers’ gender
|
Creator |
TANIMOTO Yukimi
|
Source Title |
学習開発学研究
Journal of Learning Science
|
Issue | 13 |
Start Page | 151 |
End Page | 160 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1883-8200
[NCID] AA1244667X
|
Descriptions |
井上弥先生・樋口聡先生退職記念特集号
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学大学院人間社会科学研究科学習開発学領域
|
Date of Issued | 2021-03-30 |
Rights |
Copyright (c) 2021 広島大学大学院人間社会科学研究科学習開発学領域
|
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1883-8200
[NCID] AA1244667X
|