数式の構造的理解の促進を指向した作問学習システムの設計・開発と実践的利用
アクセス数 : 353 件
ダウンロード数 : 340 件
今月のアクセス数 : 4 件
今月のダウンロード数 : 6 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00050306
File |
k8296_1.pdf
229 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8296_2.pdf
148 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8296_3.pdf
2.28 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
数式の構造的理解の促進を指向した作問学習システムの設計・開発と実践的利用
|
Title ( eng ) |
Design, Development and Practical Use of Problem-Posing Systems Promoting Structural Understanding for Arithmetic and Mathematics Expressions
|
Creator |
Enomoto Hiroyoshi
|
Language |
jpn
|
Resource Type | doctoral thesis |
Publish Type | Not Applicable (or Unknown) |
Access Rights | open access |
Dissertation Number | 甲第8296号 |
Degree Name | |
Date of Granted | 2020-09-03 |
Degree Grantors |
広島大学
|