Basic Education Curriculum Reforms in Myanmar and the Role of Social Studies
The Journal of Social Studies Education in Asia 9 巻
37-45 頁
2020 発行
アクセス数 : 334 件
ダウンロード数 : 346 件
今月のアクセス数 : 7 件
今月のダウンロード数 : 3 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00050069
ファイル情報(添付) |
JSSEA_9_37.pdf
164 KB
種類 :
全文
|
タイトル ( eng ) |
Basic Education Curriculum Reforms in Myanmar and the Role of Social Studies
|
作成者 |
Wint Zaw Htet
|
収録物名 |
The Journal of Social Studies Education in Asia
|
巻 | 9 |
開始ページ | 37 |
終了ページ | 45 |
収録物識別子 |
[PISSN] 24341797
[NCID] AA12857878
|
言語 |
英語
|
資源タイプ | 学術雑誌論文 |
出版者 |
The International Social Studies Assosiation
|
発行日 | 2020 |
権利情報 |
Copyright © 2020 the International Social Studies Association (ISSA) and Japanese Educational Research Association for the Social Studies (JERASS) . All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored, transmitted, in any form, or by any means, without prior written permission from JERASS and ISSA, to whom all requests to reproduce copyright material should be directed, in writing.
|
出版タイプ | Version of Record(出版社版。早期公開を含む) |
アクセス権 | オープンアクセス |
収録物識別子 |
[ISSN] 2434-1797
[NCID] AA12857878
|