Basic Education Curriculum Reforms in Myanmar and the Role of Social Studies

アクセス数 : 334
ダウンロード数 : 346

今月のアクセス数 : 7
今月のダウンロード数 : 3
ファイル情報(添付)
JSSEA_9_37.pdf 164 KB 種類 : 全文
タイトル ( eng )
Basic Education Curriculum Reforms in Myanmar and the Role of Social Studies
作成者
Wint Zaw Htet
収録物名
The Journal of Social Studies Education in Asia
9
開始ページ 37
終了ページ 45
収録物識別子
[PISSN] 24341797
[NCID] AA12857878
言語
英語
資源タイプ 学術雑誌論文
出版者
The International Social Studies Assosiation
発行日 2020
権利情報
Copyright © 2020 the International Social Studies Association (ISSA) and Japanese Educational Research Association for the Social Studies (JERASS) . All rights reserved. No part of this publication may be reproduced, stored, transmitted, in any form, or by any means, without prior written permission from JERASS and ISSA, to whom all requests to reproduce copyright material should be directed, in writing.
出版タイプ Version of Record(出版社版。早期公開を含む)
アクセス権 オープンアクセス
収録物識別子
[ISSN] 2434-1797
[NCID] AA12857878