The Open Approach and its Impact on Jamaican Elementary Students’ Understanding of Mathematical Concepts in the Number Strand: A Gender and Class Setting Comparison

アクセス数 : 731
ダウンロード数 : 379

今月のアクセス数 : 1
今月のダウンロード数 : 0
File
k7319_3.pdf 5.94 MB 種類 : fulltext
File
k7319_1.pdf 110 KB 種類 : abstract
File
k7319_2.pdf 325 KB 種類 : abstract
Title ( eng )
The Open Approach and its Impact on Jamaican Elementary Students’ Understanding of Mathematical Concepts in the Number Strand: A Gender and Class Setting Comparison
Title ( jpn )
オープンアプローチ教授法によるジャマイカ小学生の数学概念理解に対する効果に関する研究 : ジェンダーと学級編成の視点から
Creator
Munroe Kayan Lloyd
NDC
Education [ 370 ]
Language
eng
Resource Type doctoral thesis
Publish Type Not Applicable (or Unknown)
Access Rights open access
Dissertation Number 甲第7319号
Degree Name
Date of Granted 2017-03-23
Degree Grantors
広島大学