The Open Approach and its Impact on Jamaican Elementary Students’ Understanding of Mathematical Concepts in the Number Strand: A Gender and Class Setting Comparison
アクセス数 : 731 件
ダウンロード数 : 379 件
今月のアクセス数 : 1 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00043692
File |
k7319_3.pdf
5.94 MB
種類 :
fulltext
|
File |
k7319_1.pdf
110 KB
種類 :
abstract
|
File |
k7319_2.pdf
325 KB
種類 :
abstract
|
Title ( eng ) |
The Open Approach and its Impact on Jamaican Elementary Students’ Understanding of Mathematical Concepts in the Number Strand: A Gender and Class Setting Comparison
|
Title ( jpn ) |
オープンアプローチ教授法によるジャマイカ小学生の数学概念理解に対する効果に関する研究 : ジェンダーと学級編成の視点から
|
Creator |
Munroe Kayan Lloyd
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
eng
|
Resource Type | doctoral thesis |
Publish Type | Not Applicable (or Unknown) |
Access Rights | open access |
Dissertation Number | 甲第7319号 |
Degree Name | |
Date of Granted | 2017-03-23 |
Degree Grantors |
広島大学
|