学びの質を問う : ルワンダの中等学校物理授業における教授法と生徒の知識構築に焦点を当てて
国際教育協力論集 Volume 18 Issue 1
Page 105-117
published_at 2015-10-31
アクセス数 : 1047 件
ダウンロード数 : 206 件
今月のアクセス数 : 2 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/40844
File |
JICE_18-1_105.pdf
811 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
学びの質を問う : ルワンダの中等学校物理授業における教授法と生徒の知識構築に焦点を当てて
|
Title ( eng ) |
Quality of learning from a perspective of knowledge construction : A case study of Rwandan secondary physics lessons
|
Creator |
Iwakuni Sawa
|
Source Title |
国際教育協力論集
Journal of international cooperation in education
|
Volume | 18 |
Issue | 1 |
Start Page | 105 |
End Page | 117 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育開発国際協力研究センター
|
Date of Issued | 2015-10-31 |
Rights |
Copyright (c) 2015 広島大学教育開発国際協力研究センター
|
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847
[NAID] 40020783339
|