学びの質を問う : ルワンダの中等学校物理授業における教授法と生徒の知識構築に焦点を当てて

国際教育協力論集 Volume 18 Issue 1 Page 105-117 published_at 2015-10-31
アクセス数 : 994
ダウンロード数 : 187

今月のアクセス数 : 1
今月のダウンロード数 : 0
File
JICE_18-1_105.pdf 811 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
学びの質を問う : ルワンダの中等学校物理授業における教授法と生徒の知識構築に焦点を当てて
Title ( eng )
Quality of learning from a perspective of knowledge construction : A case study of Rwandan secondary physics lessons
Creator
Iwakuni Sawa
Source Title
国際教育協力論集
Journal of international cooperation in education
Volume 18
Issue 1
Start Page 105
End Page 117
Journal Identifire
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
NDC
Education [ 370 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学教育開発国際協力研究センター
Date of Issued 2015-10-31
Rights
Copyright (c) 2015 広島大学教育開発国際協力研究センター
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847
[NAID] 40020783339