EXAMINING VENEZUELAN SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS' STATISTICAL KNOWLEDGE FOR TEACHING : FOCUSING ON THE INSTRUCTION OF VARIABILITY-RELATED CONCEPTS
アクセス数 : 719 件
ダウンロード数 : 415 件
今月のアクセス数 : 1 件
今月のダウンロード数 : 2 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00035969
File |
k6457_3.pdf
2.31 MB
種類 :
fulltext
|
File |
k6457_1.pdf
111 KB
種類 :
abstract
|
File |
k6457_2.pdf
196 KB
種類 :
abstract
|
Title ( eng ) |
EXAMINING VENEZUELAN SECONDARY SCHOOL MATHEMATICS TEACHERS' STATISTICAL KNOWLEDGE FOR TEACHING : FOCUSING ON THE INSTRUCTION OF VARIABILITY-RELATED CONCEPTS
|
Title ( jpn ) |
ベネズエラの中等数学科教育が有する「教えるための統計的知識」に関する考察 : ばらつきに関連した概念の指導に着目して
|
Creator |
Gonzalez Gonzalez Orlando Rafael
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
eng
|
Resource Type | doctoral thesis |
Rights |
Copyright(c) by Author
|
Publish Type | Not Applicable (or Unknown) |
Access Rights | open access |
Dissertation Number | 甲第6457号 |
Degree Name | |
Date of Granted | 2014-03-23 |
Degree Grantors |
広島大学
|