南アフリカ共和国中等数学科教員現職教育の課題 : ムプマランガ州におけるベースライン調査から
国際教育協力論集 Volume 5 Issue 1
Page 109-123
published_at 2002-07-25
アクセス数 : 813 件
ダウンロード数 : 95 件
今月のアクセス数 : 6 件
今月のダウンロード数 : 1 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/34172
File |
JICE_5-1_109.pdf
493 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
南アフリカ共和国中等数学科教員現職教育の課題 : ムプマランガ州におけるベースライン調査から
|
Title ( eng ) |
Issues of In-service Teacher Education for Secondary Mathmatics Teachers in Republic of South Africa : From a Baseline Survey Conducted in Mpumalanga Province
|
Creator |
Hattori Katsunori
|
Source Title |
国際教育協力論集
Journal of International Cooperation in Education
|
Volume | 5 |
Issue | 1 |
Start Page | 109 |
End Page | 123 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育開発国際協力研究センター
|
Date of Issued | 2002-07-25 |
Rights |
Copyright (c) 2002 「国際教育協力論集」編集委員会
|
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847
|