南アフリカ共和国中等数学科教員現職教育の課題 : ムプマランガ州におけるベースライン調査から

国際教育協力論集 Volume 5 Issue 1 Page 109-123 published_at 2002-07-25
アクセス数 : 813
ダウンロード数 : 95

今月のアクセス数 : 6
今月のダウンロード数 : 1
File
JICE_5-1_109.pdf 493 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
南アフリカ共和国中等数学科教員現職教育の課題 : ムプマランガ州におけるベースライン調査から
Title ( eng )
Issues of In-service Teacher Education for Secondary Mathmatics Teachers in Republic of South Africa : From a Baseline Survey Conducted in Mpumalanga Province
Creator
Hattori Katsunori
Source Title
国際教育協力論集
Journal of International Cooperation in Education
Volume 5
Issue 1
Start Page 109
End Page 123
Journal Identifire
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
NDC
Education [ 370 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学教育開発国際協力研究センター
Date of Issued 2002-07-25
Rights
Copyright (c) 2002 「国際教育協力論集」編集委員会
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847