授業分析に基づく自発的output促進の筋道

中国地区英語教育学会研究紀要 Issue 32 Page 31-37 published_at 2002-08-01
アクセス数 : 550
ダウンロード数 : 102

今月のアクセス数 : 0
今月のダウンロード数 : 0
File
CaseleResBull_32_31.pdf 278 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
授業分析に基づく自発的output促進の筋道
Title ( eng )
Enhancing Learners' Output in English Conversation: Significance of Referential Questions and Strategies for Answering
Creator
Nakata Yuichi
Okuda Hiroshi
Yanai Tomohiko
Source Title
中国地区英語教育学会研究紀要
CASELE research bulletin
Issue 32
Start Page 31
End Page 37
NDC
English [ 830 ]
Language
jpn
Resource Type journal article
Publisher
中国地区英語教育学会
Date of Issued 2002-08-01
Rights
本論文の著作権は中国地区英語教育学会に属する
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 0385-1192
[NCID] AN00145179