Pedagogical Implication from Relevance Theory : will and be going to

中国地区英語教育学会研究紀要 Issue 23 Page 261-270 published_at 1994-05-15
アクセス数 : 485
ダウンロード数 : 306

今月のアクセス数 : 0
今月のダウンロード数 : 1
File
CaseleResBull_23_261.pdf 393 KB 種類 : fulltext
Title ( eng )
Pedagogical Implication from Relevance Theory : will and be going to
Title ( jpn )
関連性理論から導かれる文法指導への示唆 : willとbe going toについて
Creator
Yoshida Tatsuhiro
Source Title
中国地区英語教育学会研究紀要
CASELE research bulletin
Issue 23
Start Page 261
End Page 270
NDC
English [ 830 ]
Language
eng
Resource Type journal article
Publisher
中国地区英語教育学会
Date of Issued 1994-05-15
Rights
本論文の著作権は中国地区英語教育学会に属する
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 0385-1192
[NCID] AN00145179