バングラデシュ国初等理数科における教授的力量の評価枠組み構築に向けた授業の立体的考察 <研究ノート>
国際教育協力論集 Volume 8 Issue 2
Page 63-74
published_at 2005-10-25
アクセス数 : 1195 件
ダウンロード数 : 144 件
今月のアクセス数 : 1 件
今月のダウンロード数 : 1 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/27450
File |
JICE_8-2_63.pdf
46.7 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
バングラデシュ国初等理数科における教授的力量の評価枠組み構築に向けた授業の立体的考察 <研究ノート>
|
Title ( eng ) |
A Triangle Study of Primary School Mathematics and Science Lessons Towards the Construction of an Evaluation Framework for Instructional Competencies in Bangladesh <Reseach Notes>
|
Creator |
Nakamura Satoshi
|
Source Title |
国際教育協力論集
Journal of International Cooperation in Education
|
Volume | 8 |
Issue | 2 |
Start Page | 63 |
End Page | 74 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育開発国際協力研究センター
|
Date of Issued | 2005-10-25 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847
|