A Review on Theories of Self-Regulation of Learning
広島大学大学院教育学研究科紀要. 第三部, 教育人間科学関連領域 Issue 50
Page 437-445
published_at 2002-02-28
アクセス数 : 970 件
ダウンロード数 : 234 件
今月のアクセス数 : 3 件
今月のダウンロード数 : 13 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/18438
File |
KJ00004253985.pdf
764 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( eng ) |
A Review on Theories of Self-Regulation of Learning
|
Creator |
de Carvalho Filho Moisés Kirk
|
Source Title |
広島大学大学院教育学研究科紀要. 第三部, 教育人間科学関連領域
Bulletin of the Graduate School of Education, Hiroshima University. Part. Ⅲ, Education and Human Science
|
Issue | 50 |
Start Page | 437 |
End Page | 445 |
Keywords |
Self-regulation
knowledge
learning
metacognition
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
eng
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学大学院教育学研究科
国立情報学研究所
|
Date of Issued | 2002-02-28 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1346-5562
[NCID] AA11625039
|