身体的不器用さを示す子どもへの介入指導とその課題 : 介入指導方略の違い

幼年教育研究年報 Volume 24 Page 57-62 published_at 2002-03-25
アクセス数 : 1092
ダウンロード数 : 429

今月のアクセス数 : 1
今月のダウンロード数 : 1
File
KJ00004239292.pdf 635 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
身体的不器用さを示す子どもへの介入指導とその課題 : 介入指導方略の違い
Title ( eng )
Issues in Motor Skill Intervention for Children with Physical Awkwardness : Some Differences of Two Intervention Strategy
Creator
Masuda Takahito
Source Title
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
Volume 24
Start Page 57
End Page 62
Journal Identifire
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
Keywords
physical awkwardness
intervention strategy
motor learning
effects
NDC
Education [ 370 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学教育学部附属幼年教育研究施設
国立情報学研究所
Date of Issued 2002-03-25
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110