遊びのコンテクストとしての幼稚園 : ごっこ遊びにおける幼児のコミュニケーション的行動の事例分析を通して
幼年教育研究年報 Volume 20
Page 57-64
published_at 1998-03-25
アクセス数 : 1412 件
ダウンロード数 : 398 件
今月のアクセス数 : 12 件
今月のダウンロード数 : 9 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/17836
File |
KJ00004239235.pdf
889 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
遊びのコンテクストとしての幼稚園 : ごっこ遊びにおける幼児のコミュニケーション的行動の事例分析を通して
|
Title ( eng ) |
Kindergarten Classroom as Context of Play : Analyzing Young Children's Communicative Behavior at Pretend Play
|
Creator |
Koyama Yuko
|
Source Title |
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
|
Volume | 20 |
Start Page | 57 |
End Page | 64 |
Journal Identifire |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|
Keywords |
classroom context
communicative behavior
kindergarten
play
playgroup
pretend play
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育学部附属幼年教育研究施設
国立情報学研究所
|
Date of Issued | 1998-03-25 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|