被攻撃場面における幼児の介入期待と保育者の期待認知との関係 : 攻撃特性に注目して
幼年教育研究年報 Volume 20
Page 27-34
published_at 1998-03-25
アクセス数 : 1163 件
ダウンロード数 : 151 件
今月のアクセス数 : 3 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/17832
File |
KJ00004239231.pdf
778 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
被攻撃場面における幼児の介入期待と保育者の期待認知との関係 : 攻撃特性に注目して
|
Title ( eng ) |
Preschoolers' Expectations for Teachers' Intervention and Teachers' Cognition to Preschoolers' Expectations in aggrieved situations : By focusing on each preschoolers' aggressive traits
|
Creator |
Nishiyama Osamu
Katayama Mika
Hsieh Wen-huei
Yamazaki Akira
|
Source Title |
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
|
Volume | 20 |
Start Page | 27 |
End Page | 34 |
Journal Identifire |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|
Keywords |
aggrieved situation
preschoolers' expectations for teachers' intervention
teachers' cognition to preschoolers' expectations
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育学部附属幼年教育研究施設
国立情報学研究所
|
Date of Issued | 1998-03-25 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|