適応プロセスを通してみる幼児の相互作用の変遷
幼年教育研究年報 Volume 20
Page 19-25
published_at 1998-03-25
アクセス数 : 995 件
ダウンロード数 : 142 件
今月のアクセス数 : 2 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/17831
File |
KJ00004239230.pdf
709 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
適応プロセスを通してみる幼児の相互作用の変遷
|
Title ( eng ) |
The Changes in Preschoolers' Interactions through Transition Processes
|
Creator |
Hsieh Wen-huei
|
Source Title |
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
|
Volume | 20 |
Start Page | 19 |
End Page | 25 |
Journal Identifire |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|
Keywords |
interpersonal anchor-point
interpersonal relations
negative
neutral
nonverbal interaction patterns
physical interaction patterns
positive
transition processes
verbal interaction patterns
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育学部附属幼年教育研究施設
国立情報学研究所
|
Date of Issued | 1998-03-25 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|