Historical development of learning styles inventories from dichotomous cognitive concepts of field dependence and field independence to multi-dimensional assessment

松山大学論集 3 巻 4 号 107-132 頁 1991 発行
アクセス数 : 682
ダウンロード数 : 65

今月のアクセス数 : 2
今月のダウンロード数 : 0
ファイル情報(添付)
タイトル ( eng )
Historical development of learning styles inventories from dichotomous cognitive concepts of field dependence and field independence to multi-dimensional assessment
作成者
Tamaoka Katsuo
収録物名
松山大学論集
3
4
開始ページ 107
終了ページ 132
NDC分類
心理学 [ 140 ]
言語
英語
資源タイプ 学術雑誌論文
発行日 1991
権利情報
Copyright (c) 1991 松山大学
出版タイプ Version of Record(出版社版。早期公開を含む)
アクセス権 オープンアクセス
収録物識別子
[ISSN] 0916-3298