知的障害特別支援学級における他者とかかわる力を伸ばす授業づくり : 生活単元学習における「招く交流」の実践を通して
中学教育 : 研究紀要 Volume 53
Page 123-129
published_at 2024-03-31
アクセス数 : 212 件
ダウンロード数 : 115 件
今月のアクセス数 : 10 件
今月のダウンロード数 : 5 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/55258
File |
JourJrhighEdu_53_123.pdf
1.71 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
知的障害特別支援学級における他者とかかわる力を伸ばす授業づくり : 生活単元学習における「招く交流」の実践を通して
|
Title ( eng ) |
Lesson planning of Develop ability to interact with others in junior high school special needs classes: Activities and Collaborative Learning Between Special Classes and Regular Classes in the life unit learning(Seikatsu Tangen Gakusyu)
|
Creator |
TAKAGI Yuki
|
Source Title |
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
|
Volume | 53 |
Start Page | 123 |
End Page | 129 |
Number of Pages | 7 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学附属東雲中学校
|
Date of Issued | 2024-03-31 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |