ラーニング・ダイバーシティに関する数学科授業の可能性 : 異学年・異学級の交流及び共同学習を通して
中学教育 : 研究紀要 Volume 52
Page 57-67
published_at 2023-03-31
アクセス数 : 213 件
ダウンロード数 : 129 件
今月のアクセス数 : 4 件
今月のダウンロード数 : 4 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/53696
File |
JourJrhighEdu_52_57.pdf
1.45 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
ラーニング・ダイバーシティに関する数学科授業の可能性 : 異学年・異学級の交流及び共同学習を通して
|
Title ( eng ) |
Possibility of mathematics classes on the learning diversity: Through collaborative learning of different grades, with students in special support classes
|
Creator | |
Source Title |
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
|
Volume | 52 |
Start Page | 57 |
End Page | 67 |
Number of Pages | 11 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学附属東雲中学校
|
Date of Issued | 2023-03-31 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |