Research on Sociocultural Aspect of Mathematics Curriculum Development: A Case of Mozambique National Curriculum
アクセス数 : 203 件
ダウンロード数 : 177 件
今月のアクセス数 : 5 件
今月のダウンロード数 : 7 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00053295
File |
k9043_1.pdf
384 KB
種類 :
abstract
|
File |
k9043_2.pdf
165 KB
種類 :
abstract
|
File |
k9043_3.pdf
4.8 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( eng ) |
Research on Sociocultural Aspect of Mathematics Curriculum Development: A Case of Mozambique National Curriculum
|
Title ( jpn ) |
数学カリキュラム開発の社会文化的側面に関する研究 : モザンビーク国家カリキュラムを事例として
|
Creator |
Kusaka Satoshi
|
Language |
eng
|
Resource Type | doctoral thesis |
Publish Type | Not Applicable (or Unknown) |
Access Rights | open access |
Dissertation Number | 甲第9043号 |
Degree Name | |
Date of Granted | 2022-09-20 |
Degree Grantors |
広島大学
|