Recontextualizing Teacher ICT Capability in Geographically Isolated and Disadvantaged Areas at the Time of COVID-19
アクセス数 : 191 件
ダウンロード数 : 152 件
今月のアクセス数 : 0 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00052622
File |
k8765_1.pdf
100 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8765_2.pdf
159 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8765_4.pdf
116 KB
種類 :
summary
|
Title ( eng ) |
Recontextualizing Teacher ICT Capability in Geographically Isolated and Disadvantaged Areas at the Time of COVID-19
|
Title ( jpn ) |
コロナ禍のへき地における教師のICTケイパビリティの再概念化
|
Creator |
Que Elenita Natalio
|
Descriptions |
内容の要約
|
Language |
eng
|
Resource Type | doctoral thesis |
Access Rights | open access |
Dissertation Number | 甲第8765号 |
Degree Name | |
Date of Granted | 2022-02-25 |
Degree Grantors |
広島大学
|