集団授業における相互説明法を用いた算数科学習指導の実践

学習開発学研究 Issue 14 Page 161-170 published_at 2022-03-30
アクセス数 : 232
ダウンロード数 : 102

今月のアクセス数 : 7
今月のダウンロード数 : 1
File
JEducSci_14_161.pdf 1.01 MB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
集団授業における相互説明法を用いた算数科学習指導の実践
Title ( eng )
Practice of math learning guidance using mutual explanation method in group lessons
Creator
SUMIDA Hiroko
Source Title
学習開発学研究
Journal of Learning Science
Issue 14
Start Page 161
End Page 170
Journal Identifire
[PISSN] 1883-8200
[NCID] AA1244667X
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学大学院人間社会科学研究科学習開発学領域
Date of Issued 2022-03-30
Rights
Copyright (c) 2022 広島大学大学院人間社会科学研究科学習開発学領域
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1883-8200
[NCID] AA1244667X