中学校特別支援学級(知的障害)における自立活動の授業づくり : 生活単元学習との学びのつながりに焦点を当てて
中学教育 : 研究紀要 Volume 51
Page 63-67
published_at 2022-03-31
アクセス数 : 544 件
ダウンロード数 : 779 件
今月のアクセス数 : 3 件
今月のダウンロード数 : 5 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/52206
File |
JourJrhighEdu_51_63.pdf
676 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
中学校特別支援学級(知的障害)における自立活動の授業づくり : 生活単元学習との学びのつながりに焦点を当てて
|
Title ( eng ) |
Lesson planning of efforts to foster the independence (Jiritsu-Katsudo) in junior high school special support classes: Focusing on the connection to life unit learning (Seikatsu-Tangen-Gakusyu)
|
Creator |
TAKAGI Yuki
|
Source Title |
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
|
Volume | 51 |
Start Page | 63 |
End Page | 67 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学附属東雲中学校
|
Date of Issued | 2022-03-31 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
|