A Proposed Framework for a Post-secondary Education Program for Students with Intellectual Disability at a University in Saudi Arabia: Program Components, Organization, and Evaluation

アクセス数 : 245
ダウンロード数 : 253

今月のアクセス数 : 5
今月のダウンロード数 : 3
File
k8421_1.pdf 136 KB 種類 : abstract
File
k8421_2.pdf 137 KB 種類 : abstract
File
k8421_3.pdf 5.93 MB 種類 : fulltext
Title ( eng )
A Proposed Framework for a Post-secondary Education Program for Students with Intellectual Disability at a University in Saudi Arabia: Program Components, Organization, and Evaluation
Title ( jpn )
サウジアラビアの大学における知的障害学生を対象とした高等教育プログラムの枠組み : プログラムの内容・構成・組織および評価の在り方の検討
Creator
Almutairi Areej Talea
Language
eng
Resource Type doctoral thesis
Publish Type Not Applicable (or Unknown)
Access Rights open access
Dissertation Number 甲第8421号
Degree Name
Date of Granted 2021-02-26
Degree Grantors
広島大学