A Proposed Framework for a Post-secondary Education Program for Students with Intellectual Disability at a University in Saudi Arabia: Program Components, Organization, and Evaluation
アクセス数 : 245 件
ダウンロード数 : 253 件
今月のアクセス数 : 5 件
今月のダウンロード数 : 3 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00051194
File |
k8421_1.pdf
136 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8421_2.pdf
137 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8421_3.pdf
5.93 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( eng ) |
A Proposed Framework for a Post-secondary Education Program for Students with Intellectual Disability at a University in Saudi Arabia: Program Components, Organization, and Evaluation
|
Title ( jpn ) |
サウジアラビアの大学における知的障害学生を対象とした高等教育プログラムの枠組み : プログラムの内容・構成・組織および評価の在り方の検討
|
Creator |
Almutairi Areej Talea
|
Language |
eng
|
Resource Type | doctoral thesis |
Publish Type | Not Applicable (or Unknown) |
Access Rights | open access |
Dissertation Number | 甲第8421号 |
Degree Name | |
Date of Granted | 2021-02-26 |
Degree Grantors |
広島大学
|