Enhancement of Cultural Mathematics Understanding Using a Bridging Framework between Informal and Formal Mathematics at Secondary Education in Aceh
アクセス数 : 292 件
ダウンロード数 : 117 件
今月のアクセス数 : 4 件
今月のダウンロード数 : 3 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00051192
File |
k8419_1.pdf
310 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8419_2.pdf
145 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8419_4.pdf
186 KB
種類 :
summary
|
Title ( eng ) |
Enhancement of Cultural Mathematics Understanding Using a Bridging Framework between Informal and Formal Mathematics at Secondary Education in Aceh
|
Title ( jpn ) |
アチェの中等教育における学校外数学の橋渡しによる文化的数学的理解の促進
|
Creator |
Mulia Putra
|
Descriptions |
内容の要約
|
Language |
eng
|
Resource Type | doctoral thesis |
Access Rights | open access |
Dissertation Number | 甲第8419号 |
Degree Name | |
Date of Granted | 2021-02-26 |
Degree Grantors |
広島大学
|