中学校特別支援学級におけるキャリア発達を促す授業に関する一考察 : 自己を見つめ,語り合いを通し,自己理解・人間関係形成 ・キャリアプランニング能力を育む授業実践
中学教育 : 研究紀要 Volume 50
Page 48-57
published_at 2021-03-31
アクセス数 : 710 件
ダウンロード数 : 501 件
今月のアクセス数 : 6 件
今月のダウンロード数 : 1 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/51046
File |
JourJrhighEdu_50_48.pdf
887 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
中学校特別支援学級におけるキャリア発達を促す授業に関する一考察 : 自己を見つめ,語り合いを通し,自己理解・人間関係形成 ・キャリアプランニング能力を育む授業実践
|
Title ( eng ) |
A case study on classes promoting career development in special support class of junior high school: Class practice that fosters self-understanding, relationship formation, and career planning ability through self-examination and discussion
|
Creator |
INOUE Miyuki
|
Source Title |
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
|
Volume | 50 |
Start Page | 48 |
End Page | 57 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学附属東雲中学校
|
Date of Issued | 2021-03-31 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[NCID] AN00307623
[ISSN] 2436-6641
|