学習内容と現代社会の実態をリンクさせた探究的授業実践 : 「三権分立」における展開例
中学教育 : 研究紀要 Volume 50
Page 1-9
published_at 2021-03-31
アクセス数 : 620 件
ダウンロード数 : 471 件
今月のアクセス数 : 5 件
今月のダウンロード数 : 7 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/51040
File |
JourJrhighEdu_50_1.pdf
614 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
学習内容と現代社会の実態をリンクさせた探究的授業実践 : 「三権分立」における展開例
|
Title ( eng ) |
Inquiry lesson practice that links learning content with the reality of modern society: Example of development in "Separation of Powers"
|
Creator |
ONISHI Hirokazu
|
Source Title |
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
|
Volume | 50 |
Start Page | 1 |
End Page | 9 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学附属東雲中学校
|
Date of Issued | 2021-03-31 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[NCID] AN00307623
[ISSN] 2436-6641
|