学習内容と現代社会の実態をリンクさせた探究的授業実践 : 「三権分立」における展開例

中学教育 : 研究紀要 Volume 50 Page 1-9 published_at 2021-03-31
アクセス数 : 620
ダウンロード数 : 471

今月のアクセス数 : 5
今月のダウンロード数 : 7
File
JourJrhighEdu_50_1.pdf 614 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
学習内容と現代社会の実態をリンクさせた探究的授業実践 : 「三権分立」における展開例
Title ( eng )
Inquiry lesson practice that links learning content with the reality of modern society: Example of development in "Separation of Powers"
Creator
ONISHI Hirokazu
Source Title
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
Volume 50
Start Page 1
End Page 9
Journal Identifire
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学附属東雲中学校
Date of Issued 2021-03-31
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[NCID] AN00307623
[ISSN] 2436-6641