中国山東省における高校教師の進路指導方針について : PAC分析を用いた中日比較
学習開発学研究 Issue 13
Page 135-140
published_at 2021-03-30
アクセス数 : 410 件
ダウンロード数 : 112 件
今月のアクセス数 : 1 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/50815
File |
JEducSci_13_135.pdf
462 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
中国山東省における高校教師の進路指導方針について : PAC分析を用いた中日比較
|
Title ( eng ) |
A Personal Attitude Construct (PAC) Analysis of Teachers’ Recognition of the Need for Student Career Guidance Counseling at a High School in Shandong Province
|
Creator |
AOKI Tazuko
XU Xiao
|
Source Title |
学習開発学研究
Journal of Learning Science
|
Issue | 13 |
Start Page | 135 |
End Page | 140 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1883-8200
[NCID] AA1244667X
|
Descriptions |
井上弥先生・樋口聡先生退職記念特集号
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学大学院人間社会科学研究科学習開発学領域
|
Date of Issued | 2021-03-30 |
Rights |
Copyright (c) 2021 広島大学大学院人間社会科学研究科学習開発学領域
|
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1883-8200
[NCID] AA1244667X
|