中国山東省における高校教師の進路指導方針について : PAC分析を用いた中日比較

学習開発学研究 Issue 13 Page 135-140 published_at 2021-03-30
アクセス数 : 341
ダウンロード数 : 100

今月のアクセス数 : 9
今月のダウンロード数 : 2
File
JEducSci_13_135.pdf 462 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
中国山東省における高校教師の進路指導方針について : PAC分析を用いた中日比較
Title ( eng )
A Personal Attitude Construct (PAC) Analysis of Teachers’ Recognition of the Need for Student Career Guidance Counseling at a High School in Shandong Province
Creator
AOKI Tazuko
XU Xiao
Source Title
学習開発学研究
Journal of Learning Science
Issue 13
Start Page 135
End Page 140
Journal Identifire
[PISSN] 1883-8200
[NCID] AA1244667X
Descriptions
井上弥先生・樋口聡先生退職記念特集号
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学大学院人間社会科学研究科学習開発学領域
Date of Issued 2021-03-30
Rights
Copyright (c) 2021 広島大学大学院人間社会科学研究科学習開発学領域
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1883-8200
[NCID] AA1244667X