Identifying Mathematics Teacher Educators' Professional Learning and Issues in Lesson Study Approach in Laos
アクセス数 : 600 件
ダウンロード数 : 461 件
今月のアクセス数 : 1 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00049558
File |
k8261_1.pdf
179 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8261_2.pdf
157 KB
種類 :
abstract
|
File |
k8261_3.pdf
3.56 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( eng ) |
Identifying Mathematics Teacher Educators' Professional Learning and Issues in Lesson Study Approach in Laos
|
Title ( jpn ) |
ラオスにおける授業研究アプローチを通した数学教師教育者の専門的学びと課題に関する研究
|
Creator |
Shingphachanh Sommay
|
Language |
eng
|
Resource Type | doctoral thesis |
Publish Type | Not Applicable (or Unknown) |
Access Rights | open access |
Dissertation Number | 甲第8261号 |
Degree Name | |
Date of Granted | 2020-03-23 |
Degree Grantors |
広島大学
|