シャドーイングとリピーティングの複合が中国人中級日本語学習者の発話成績に及ぼす効果 : 作動記憶容量を操作した実験的検討
広島大学大学院教育学研究科紀要. 第二部, 文化教育開発関連領域 Issue 68
Page 139-147
published_at 2019-12-20
アクセス数 : 666 件
ダウンロード数 : 277 件
今月のアクセス数 : 4 件
今月のダウンロード数 : 3 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/48482
File |
BullGradSchEducHU-Part2_68_139.pdf
1.36 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
シャドーイングとリピーティングの複合が中国人中級日本語学習者の発話成績に及ぼす効果 : 作動記憶容量を操作した実験的検討
|
Title ( eng ) |
Effect of Combined Shadowing and Repeating on Speaking Performances for a Class of Chinese Learners Studying Intermediate Japanese: Manipulating Working Memory Capacity
|
Creator |
Wang Xiaowei
|
Source Title |
広島大学大学院教育学研究科紀要. 第二部, 文化教育開発関連領域
Bulletin of the Graduate School of Education, Hiroshima University. Part. II, Arts and science education
|
Issue | 68 |
Start Page | 139 |
End Page | 147 |
Keywords |
combination of shadowing and repeating
speaking performances
working memory capacity
シャドーイングとリピーティングの複合
発話成績
作動記憶容量
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学大学院教育学研究科
|
Date of Issued | 2019-12-20 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1346-5554
[NCID] AA11618725
|