シャドーイングとリピーティングの複合が中国人中級日本語学習者の発話成績に及ぼす効果 : 作動記憶容量を操作した実験的検討

アクセス数 : 666
ダウンロード数 : 277

今月のアクセス数 : 4
今月のダウンロード数 : 3
File
BullGradSchEducHU-Part2_68_139.pdf 1.36 MB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
シャドーイングとリピーティングの複合が中国人中級日本語学習者の発話成績に及ぼす効果 : 作動記憶容量を操作した実験的検討
Title ( eng )
Effect of Combined Shadowing and Repeating on Speaking Performances for a Class of Chinese Learners Studying Intermediate Japanese: Manipulating Working Memory Capacity
Creator
Wang Xiaowei
Source Title
広島大学大学院教育学研究科紀要. 第二部, 文化教育開発関連領域
Bulletin of the Graduate School of Education, Hiroshima University. Part. II, Arts and science education
Issue 68
Start Page 139
End Page 147
Keywords
combination of shadowing and repeating
speaking performances
working memory capacity
シャドーイングとリピーティングの複合
発話成績
作動記憶容量
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学大学院教育学研究科
Date of Issued 2019-12-20
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1346-5554
[NCID] AA11618725