自己の多様性に気づかせる授業実践 : “自己との対話”をとおして
中学教育 : 研究紀要 Volume 49
Page 109-115
published_at 2018-03-31
アクセス数 : 1063 件
ダウンロード数 : 6219 件
今月のアクセス数 : 3 件
今月のダウンロード数 : 3 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/45271
File |
JourJrhighEdu_49_109.pdf
543 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
自己の多様性に気づかせる授業実践 : “自己との対話”をとおして
|
Title ( eng ) |
Teaching practice to let students notice diverse attributes of themselves: Through interactions with classmates using Johari Window.
|
Creator | |
Source Title |
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
|
Volume | 49 |
Start Page | 109 |
End Page | 115 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学附属東雲中学校
|
Date of Issued | 2018-03-31 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1344-1531
[NCID] AN00307623
|