学びを深める単元間の繋がりを意識した授業 : 「何を」「なぜ」「いつ」に着目した授業デザインの提案
中学教育 : 研究紀要 Volume 49
Page 89-92
published_at 2018-03-31
アクセス数 : 991 件
ダウンロード数 : 1060 件
今月のアクセス数 : 2 件
今月のダウンロード数 : 4 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/45268
File |
JourJrhighEdu_49_89.pdf
481 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
学びを深める単元間の繋がりを意識した授業 : 「何を」「なぜ」「いつ」に着目した授業デザインの提案
|
Title ( eng ) |
Deepening learning Class conscious of ties among units: Proposal of a lesson design that went to “what” ,”why” and “when”
|
Creator |
Mukai Ayako
|
Source Title |
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
|
Volume | 49 |
Start Page | 89 |
End Page | 92 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学附属東雲中学校
|
Date of Issued | 2018-03-31 |
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1344-1531
[NCID] AN00307623
|