学びを深める単元間の繋がりを意識した授業 : 「何を」「なぜ」「いつ」に着目した授業デザインの提案

中学教育 : 研究紀要 Volume 49 Page 89-92 published_at 2018-03-31
アクセス数 : 958
ダウンロード数 : 1034

今月のアクセス数 : 9
今月のダウンロード数 : 3
File
JourJrhighEdu_49_89.pdf 481 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
学びを深める単元間の繋がりを意識した授業 : 「何を」「なぜ」「いつ」に着目した授業デザインの提案
Title ( eng )
Deepening learning Class conscious of ties among units: Proposal of a lesson design that went to “what” ,”why” and “when”
Creator
Mukai Ayako
Source Title
中学教育 : 研究紀要
JOURNAL OF JUNIOR HIGH SCHOOL EDUCATION
Volume 49
Start Page 89
End Page 92
Journal Identifire
[PISSN] 1344-1531
[EISSN] 2436-6641
[NCID] AN00307623
NDC
Education [ 370 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学附属東雲中学校
Date of Issued 2018-03-31
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1344-1531
[NCID] AN00307623