保育者の主体性を生む「距離感」 : 幼研と私幼連の連携を振り返って <第2部 地域連携>

幼年教育研究年報 Volume 37 Page 35-36 published_at 2015-10-15
アクセス数 : 832
ダウンロード数 : 158

今月のアクセス数 : 2
今月のダウンロード数 : 1
File
AREC_37_35.pdf 868 KB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
保育者の主体性を生む「距離感」 : 幼研と私幼連の連携を振り返って <第2部 地域連携>
Title ( eng )
How kindergarten teachers create a sense of distance during research : Collaborative research conducted by Hiroshima Private Kindergarten League and the Research Institute of Early Childhood Education <Collaboration with the local community>
Creator
Nakamaru Motoyoshi
Source Title
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
Volume 37
Start Page 35
End Page 36
Journal Identifire
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
NDC
Education [ 370 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学大学院教育学研究科附属幼年教育研究施設
Date of Issued 2015-10-15
Rights
Copyright (c) 2015 幼年教育研究年報編集委員会
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110