保育者の主体性を生む「距離感」 : 幼研と私幼連の連携を振り返って <第2部 地域連携>
幼年教育研究年報 Volume 37
Page 35-36
published_at 2015-10-15
アクセス数 : 832 件
ダウンロード数 : 158 件
今月のアクセス数 : 2 件
今月のダウンロード数 : 1 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/39601
File |
AREC_37_35.pdf
868 KB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
保育者の主体性を生む「距離感」 : 幼研と私幼連の連携を振り返って <第2部 地域連携>
|
Title ( eng ) |
How kindergarten teachers create a sense of distance during research : Collaborative research conducted by Hiroshima Private Kindergarten League and the Research Institute of Early Childhood Education <Collaboration with the local community>
|
Creator |
Nakamaru Motoyoshi
|
Source Title |
幼年教育研究年報
The Annual of research on early childhood
|
Volume | 37 |
Start Page | 35 |
End Page | 36 |
Journal Identifire |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学大学院教育学研究科附属幼年教育研究施設
|
Date of Issued | 2015-10-15 |
Rights |
Copyright (c) 2015 幼年教育研究年報編集委員会
|
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 0388-3078
[NCID] AN00246110
|