Exploring Beliefs on Teaching-Learning and Actual Practices : A Case of Secondary School Science Teachers in Bangladesh
アクセス数 : 703 件
ダウンロード数 : 1373 件
今月のアクセス数 : 1 件
今月のダウンロード数 : 1 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00036469
File |
k6538_3.pdf
2.43 MB
種類 :
fulltext
|
File |
k6538_1.pdf
154 KB
種類 :
abstract
|
File |
k6538_2.pdf
186 KB
種類 :
abstract
|
Title ( eng ) |
Exploring Beliefs on Teaching-Learning and Actual Practices : A Case of Secondary School Science Teachers in Bangladesh
|
Title ( jpn ) |
教師の持つ教授‐学習に関する信念と実際の教育実践に関する研究 : バングラデシュの中等理科教員の事例
|
Creator |
Siddiquee Muhammad Nur-E-Alam
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
eng
|
Resource Type | doctoral thesis |
Publish Type | Not Applicable (or Unknown) |
Access Rights | open access |
Date |
[Created] 2014-12-03
|
Dissertation Number | 甲第6538号 |
Degree Name | |
Date of Granted | 2014-09-25 |
Degree Grantors |
広島大学
|