A STUDY OF STUDENT ACHIEVEMENT IN THE FIRST-YEAR OF UNIVERSITY IN CAMBODIA USING MULTI-LEVEL MODELING
アクセス数 : 715 件
ダウンロード数 : 1767 件
今月のアクセス数 : 2 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00035967
File |
k6455_3.pdf
3.53 MB
種類 :
fulltext
|
File |
k6455_1.pdf
120 KB
種類 :
abstract
|
File |
k6455_2.pdf
223 KB
種類 :
abstract
|
Title ( eng ) |
A STUDY OF STUDENT ACHIEVEMENT IN THE FIRST-YEAR OF UNIVERSITY IN CAMBODIA USING MULTI-LEVEL MODELING
|
Title ( jpn ) |
カンボジアの大学1年生の学力に関する断層線型モデルを用いた研究
|
Creator |
Heng Kreng
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
eng
|
Resource Type | doctoral thesis |
Rights |
Copyright(c) by Author
|
Publish Type | Not Applicable (or Unknown) |
Access Rights | open access |
Dissertation Number | 甲第6455号 |
Degree Name | |
Date of Granted | 2014-03-23 |
Degree Grantors |
広島大学
|