情報提供動機と購入意向の関係 : 消費者参加型製品開発ネット・コミュニティの事例より <研究ノート>
広島大学マネジメント研究 Issue 14
Page 105-119
published_at 2013-03-22
アクセス数 : 1106 件
ダウンロード数 : 681 件
今月のアクセス数 : 4 件
今月のダウンロード数 : 7 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/34898
File |
HUMR_14_105.pdf
1.17 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
情報提供動機と購入意向の関係 : 消費者参加型製品開発ネット・コミュニティの事例より <研究ノート>
|
Title ( eng ) |
Relation between an information dissemination motive and a purchase intention : The example of consumer participation in online community forproduct development <Notes>
|
Creator |
Fujimoto Shizuka
|
Source Title |
広島大学マネジメント研究
Hiroshima University Management Review
|
Issue | 14 |
Start Page | 105 |
End Page | 119 |
Journal Identifire |
[ISSN] 1346-4086
[NCID] AA11658355
|
NDC |
Economics [ 330 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学マネジメント学会
|
Date of Issued | 2013-03-22 |
Rights |
Copyright (c) 2013 by Author
|
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1346-4086
[NCID] AA11658355
|