情報提供動機と購入意向の関係 : 消費者参加型製品開発ネット・コミュニティの事例より <研究ノート>

広島大学マネジメント研究 Issue 14 Page 105-119 published_at 2013-03-22
アクセス数 : 1060
ダウンロード数 : 656

今月のアクセス数 : 3
今月のダウンロード数 : 6
File
HUMR_14_105.pdf 1.17 MB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
情報提供動機と購入意向の関係 : 消費者参加型製品開発ネット・コミュニティの事例より <研究ノート>
Title ( eng )
Relation between an information dissemination motive and a purchase intention : The example of consumer participation in online community forproduct development <Notes>
Creator
Fujimoto Shizuka
Source Title
広島大学マネジメント研究
Hiroshima University Management Review
Issue 14
Start Page 105
End Page 119
Journal Identifire
[ISSN] 1346-4086
[NCID] AA11658355
NDC
Economics [ 330 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学マネジメント学会
Date of Issued 2013-03-22
Rights
Copyright (c) 2013 by Author
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1346-4086
[NCID] AA11658355