書写指導と「伝統的な言語文化」の指導の相互補完的連携のあり方に関する考察
学校教育実践学研究 19 巻
101-111 頁
2013-03-21 発行
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種類 :
全文
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タイトル ( jpn ) |
書写指導と「伝統的な言語文化」の指導の相互補完的連携のあり方に関する考察
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タイトル ( eng ) |
Considerations Regarding the Way Teaching "Shosha" Should establish a Mutually Complementary Relationship with Teaching "Traditional Linguistic Culture"
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作成者 |
礒野 美佳
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収録物名 |
学校教育実践学研究
Hiroshima journal of school education
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巻 | 19 |
開始ページ | 101 |
終了ページ | 111 |
収録物識別子 |
[ISSN] 1341-111X
[NCID] AN10491493
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抄録 |
This study discusses the way of developing a mutually complementary relationship between teaching Shosha and traditional linguistic culture in order to make Shosha attractive to students. Based on the classes of Shosha at a junior high school level, the study views the mutual relationship from the standpoints of its aims and methods, and presents what remains to be seen.
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NDC分類 |
教育 [ 370 ]
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言語 |
日本語
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資源タイプ | 紀要論文 |
出版者 |
広島大学大学院教育学研究科附属教育実践総合センター
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発行日 | 2013-03-21 |
出版タイプ | Version of Record(出版社版。早期公開を含む) |
アクセス権 | オープンアクセス |
収録物識別子 |
[ISSN] 1341-111X
[NCID] AN10491493
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