教育協力プロジェクトの成果分析 : 援助モダリティと政策改革・現場改善の観点から
国際教育協力論集 Volume 15 Issue 1
Page 139-151
published_at 2012-04-30
アクセス数 : 1049 件
ダウンロード数 : 227 件
今月のアクセス数 : 4 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/34417
File |
JICE_15-1_139.pdf
1.29 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
教育協力プロジェクトの成果分析 : 援助モダリティと政策改革・現場改善の観点から
|
Title ( eng ) |
An Analysis of Outcomes of Education Cooperation Projects : From Viewpoints of Aid Modalities and the Policy Reform Versus Field-Level Improvements
|
Creator | |
Source Title |
国際教育協力論集
Journal of International Cooperation in Education
|
Volume | 15 |
Issue | 1 |
Start Page | 139 |
End Page | 151 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育開発国際協力研究センター
|
Date of Issued | 2012-04-30 |
Rights |
Copyright (c) 2012 「国際教育協力論集」編集委員会
|
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847
|