開発途上国の中等理数科教育における指導方法改善の効果 : インドネシアのIMSTEPを事例として

国際教育協力論集 Volume 9 Issue 2 Page 1-14 published_at 2006-10-31
アクセス数 : 851
ダウンロード数 : 96

今月のアクセス数 : 3
今月のダウンロード数 : 0
File
JICE_9-2_1.pdf 1.27 MB 種類 : fulltext
Title ( jpn )
開発途上国の中等理数科教育における指導方法改善の効果 : インドネシアのIMSTEPを事例として
Title ( eng )
A Study on the Effects of Improving Science and Mathematics Teaching for Secondary Education in the Developing Country : Results from the Cases in the Indonesian Mathematics and Science Teacher Education Project (IMSTEP)
Creator
Ogasawara Aimi
Muta Hiromitsu
Source Title
国際教育協力論集
Journal of International Cooperation in Education
Volume 9
Issue 2
Start Page 1
End Page 14
Journal Identifire
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
NDC
Education [ 370 ]
Language
jpn
Resource Type departmental bulletin paper
Publisher
広島大学教育開発国際協力研究センター
Date of Issued 2006-10-31
Rights
Copyright (c) 2006 「国際教育協力論集」編集委員会
Publish Type Version of Record
Access Rights open access
Source Identifier
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847