開発途上国の中等理数科教育における指導方法改善の効果 : インドネシアのIMSTEPを事例として
国際教育協力論集 Volume 9 Issue 2
Page 1-14
published_at 2006-10-31
アクセス数 : 848 件
ダウンロード数 : 96 件
今月のアクセス数 : 0 件
今月のダウンロード数 : 0 件
この文献の参照には次のURLをご利用ください : https://doi.org/10.15027/34245
File |
JICE_9-2_1.pdf
1.27 MB
種類 :
fulltext
|
Title ( jpn ) |
開発途上国の中等理数科教育における指導方法改善の効果 : インドネシアのIMSTEPを事例として
|
Title ( eng ) |
A Study on the Effects of Improving Science and Mathematics Teaching for Secondary Education in the Developing Country : Results from the Cases in the Indonesian Mathematics and Science Teacher Education Project (IMSTEP)
|
Creator |
Ogasawara Aimi
Muta Hiromitsu
|
Source Title |
国際教育協力論集
Journal of International Cooperation in Education
|
Volume | 9 |
Issue | 2 |
Start Page | 1 |
End Page | 14 |
Journal Identifire |
[PISSN] 1344-2996
[EISSN] 1344-7998
[NCID] AA11281847
|
NDC |
Education [ 370 ]
|
Language |
jpn
|
Resource Type | departmental bulletin paper |
Publisher |
広島大学教育開発国際協力研究センター
|
Date of Issued | 2006-10-31 |
Rights |
Copyright (c) 2006 「国際教育協力論集」編集委員会
|
Publish Type | Version of Record |
Access Rights | open access |
Source Identifier |
[ISSN] 1344-2996
[NCID] AA11281847
|